Zapobieganie i pokonywanie trudności w czytaniu i pisaniu
Lp. | Nazwisko i imię | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Boguniowska Gabriela | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | Krzak Monika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | Kumor Katarzyna |
Dział: Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna
Tematyka: Rola funkcji percepcyjno-motorycznych i pamięciowych w procesie nabywania umiejętności czytania i pisania, etapy kształcenia prawidłowych nawyków w czytaniu i pisaniu, przyczyny i przejawy dysleksji, dysortografii i dysgrafii w młodszym i starszym wieku szkolnym, korekcja i kompensacja zaburzeń, elementy dydaktyki ortografii, dobór metod i ćwiczeń usprawniających i utrwalających, formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w świetle aktualnych przepisów oświatowych.
Dla: nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i pedagogów szkolnych.
Godzin:
10+2 praca własna
Uczestników:
15
Koszt:
80 zł
Kierownik kursu:
Prowadzący:
Anna Kaszuba-Lizurej
Kod:
W/26/18/b
Planowana data rozpoczęcia:
nieznana
Planowana data zakończenia:
nieznana
Status: Zapisy zakończone
| Aby zapisać się na kurs, musisz być zalogowany.